jump to navigation

Aţi fost păcăliţi de 1 Aprilie? April 2, 2008

Posted by life2d in bilingual, parenting, Romanian.
Tags:
trackback

Fetelor mele le place la nebunie să fie păcălite de 1 Aprilie. Aşa că în fiecare an, eu încerc  să le păcălesc pe ele şi ele încearcă să ne păcălească pe noi. Cu mine nu prea au success că nu sînt uşor de păcălit, chiar cînd intenţionez să mă las păcălită. Asta le face să încerce şi mai vîrtos. Anul ăsta le-am întrebat din vreme dacă păcăleala poate să fie mai răutăcioasă. Cred că ar fi fost de acord cu orice, numai să fie păcălite! Aşa că ieri, după şcoală le-am spus că le duc la o îngheţată şi de fapt le-am dus la doctor pentru vaccine. Sînt o mamă tare rea, nu? Le-am dus şi la îngheţată după aceea. 😛

Ele nu au reuşit să ma păcălească, deoarece doar văzîndu-i mutrişoara lui 2ndMissLife am început să suspectez ceva.

Acum un an sau doi au reuşit amîndouă să ne păcălească şi pe Mr. Life şi pe mine. S-au trezit înaintea noastră că nu era şcoală şi au amestecat toate pungile din cutiile de cereale între ele. Aveam cel puţin 17 cutii diferite atunci. Pe cînd m-am trezit cam dezmeticită, mi-am pus cerealul in castronaşul cu lapte şi numai după ce am început să manînc mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. 🙂 Abia şi-au încăput în piele de bucurie că ne-au prins şi pe Mr. Life şi pe mine!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

