jump to navigation

Hristos A Înviat! April 27, 2008

Posted by life2d in Ortodox, Romanian.
Tags: ,
trackback

Să aveţi un Paşte fericit!

Am primit aceste frumoase rînduri şi m-am gîndit că poate şi alţii au nevoie să le audă…

>RUGACIUNE DE LA IEROM. RAFAIL NOICA

>Nu-mi spune nimic…Îti cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele
>sufletului tau, asa cum esti tu. Da-mi inima ta!
>Daca o sa astepti sa devii un înger ca sa mi te daruiesti întru iubire,
>atunci n-o sa ma iubesti niciodata. Chiar când esti las, fricos,
>neîncrezator în împlinirea dragostei si în savârsirea dragostei si a
>sfinteniei, chiar când ai sa recazi în acele pacate pe care nu ai vrea sa
>le mai faci, Eu nu îti dau voie sa nu ma iubesti. Iubeste-ma asa cum esti
>tu! În orice moment si în orice situatie te-ai afla, în credinciosie sau în
>tradare, în râvna sau în uscaciune, tu iubeste-Ma asa cum esti. Eu vreau sa
>Ma poti iubi din putina si saraca ta inima. Daca voi astepta pâna vei fi
>desavârsit, atunci n-ai sa Ma iubesti niciodata. N-as putea Eu oare sa fac
>din fiecare fir de nisip un serafim? Un înger care sa straluceasca de
>curatie si dragoste? Nu sunt Eu Domnul Dumnezeul Care am creat toate si pot
>totul? Omule, ti-ai dat tu viata pentru lume din dragoste pentru oameni;
>sau ai murit din iubire pentru Mine? Atunci din ce motiv nu ma lasi sa te
>iubesc?
>Fiul Meu, lasa-ma sa te iubesc, Eu îti vreau inima care este locasul Meu.
>Desigur, cu timpul am sa te shimb, însa, chiar pâna atunci, iubeste-Ma asa
>cum esti tu, fiindca Eu te iubesc cu toate ca esti asa. Eu vreau ca
>dragostea ta pentru Mine sa se nasca din putina si saraca ta inima; din
>adâncul neputintei si al murdariei tale.
>Eu te iubesc si când esti slab si necurat. Nu vreau o dragoste izvorâta si
>hranita din mândria “virtutilor” tale, ci dintr-o inima smerita pe care o
>pot curati oricând.
>N-am nevoie de “virtutile” tale, de “talentele” tale, de “întelepciunea”
>ta. Eu vreau doar sa ma iubesti si sa lucrezi cu dragoste pentru Mine. Nu
>”virtutile” tale doresc; daca ti le-as da, tu esti asa de slab si mândru,
>încât as hrani amorul tau propriu si nu M-ai cinsti pe Mine. Deci ele sa nu
>fie un motiv pentru care Tu nu ma cauti si stai departe de Mine.
>Apropie-te cu dragoste!
>Unui fier negru flacarile unui foc nu numai i-ar curata rugina, dar l-ar
>face incandescent.
>Iubeste-Ma, deci, si pacatele se vor arde, iar tu vei fi fericit!
>Iubeste-Ma nu numai ca sa fi curat, asta ar fi din nou o mândrie pentru
>tine, ci pentru ca Eu vreau sa ma odihnesc în inima ta. Deci nu te mai
>îngrijora de asta.
>As putea sa fac prin tine lucruri mari pentru mintea omeneasca, dar nu; tu
>ai sa fii sluga rea si nefolositoare si neputincioasa.
>Am sa-ti iau si putinul pe care tu te încrezi ca-l ai.
>Eu te-am facut din iubire si pentru ca sa-ti dau iubirea, fara ca tu sa-mi
>poti da ceva. Nu încerca sa-Mi platesti iubirea prin nimic. Asta Ma doare
>atât de mult la tine!
>Iubeste-Ma în dragostea Duhului Meu si fara motive! Nu mai sta departe de
>Mine! Îti lipseste nu sfintenia – pe care numai Eu ti-o pot da – ci o inima
>gata sa ma iubeasca oricând si pâna la capat. Astazi Eu stau la usa inimii
>tale ca un cersetor, Eu singurul si adevaratul Împarat si Domn. Eu bat si
>astept.
>Grabeste-te sa-Mi deschizi prin smerenie; nu mai aduce motiv întinaciunea
>si saracia ta. Daca ti-ai cunoaste-o pâna în acânc si deplin, ai muri de
>durere.
>Dar, ceea ce m-ar durea pe Mine, ar fi ca tu, si acum, sa te îndoiesti de
>dragostea ce o am pentru tine. Crede ca Eu pot totul si tu nu poti nimic
>fara Mine; doar pacatul esti în stare sa-l faci fara ajutorul Meu. Sa nu te
>încrezi în tine fara Mine, caci altfel voi fi nevoit sa te las în cadere în
>masura cu care tu te apreciezi. Nu te framânta ca n-ai virtuti. Am sa-ti
>dau Eu sfintenia Mea. Deschide-ti inima pentru pocainta si Ma primeste în
>potirul sufletului tau prin Trupul si Sângele Meu, pe care ti-l dau în dar
>la Sfânta Liturghie. Atunci o sa te fac sa întelegi totul si sa Ma iubesti
>mai mult decât îti poti închipui. Lasa sa curga Sângele Meu în sângele tau
>si sa bata inima Mea în inima ta. Eu ti-am dat-o pe Sfânta si Preacurata
>Mea Maica. Lasa sa treaca totul prin inima ei curata, încât sa poata
>mijloci pentru tine.
>Orice s-ar întâmpla, nu astepta nicidecum sa devii sfânt, ca pe urma sa ma
>iubesti. În acest fel, tu nu m-ai iubi niciodata.
>Si acum du-te!
>Eu sunt cu tine!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

